Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS
Co je e-shop?

E-shop

Jak již napovídá název, e-shop je elektronický obchod. Je to druh vícestránkového webu, který vám umožňuje prezentovat a rovnou prodávat zákazníkům výrobky nebo služby online, které jsou většinou rozdělené do kategorií. Specifikem webu je také implementace nákupního procesu – vyhledávání, přidávání produktu do nákupního košíku, vytvoření objednávky a zaplacení. V neposlední řadě poskytuje informace o obchodních podmínkách, způsobech dopravy a řešení reklamací. Web je vždy propojen s konkrétní databází, ve které jsou uložené data o konkrétních výrobcích. Složitější e-shopy mohou být napojené na ekonomické, logistické či účetní systémy. Marketon vám může postavit web na několika platformách:

WooCommerce | Shoptet | Opencart | Prestashop

Jaké jsou výhody e-shopu?

  • Umožňuje snadné vyhledávání pomocí vyhledávače nebo pomocí kategorií, do kterých jsou výrobky rozdělené.
  • Zákazník si může zúžit výběr pomocí filtrů (cena, velikost, značka atd.).
  • Poskytuje výstižné informace o konkrétních výrobcích/službách, a také o podmínkách vašeho obchodu.
  • Umožňuje platby online.
  • Umožňuje vytvoření zákaznického účtu, kde lze najít historii objednávek, oblíbené výrobky, vyřídit reklamaci nebo také obdržet slevu/kupon na další nákup.
  • Výhodně prezentuje váš obchod, pokud prodáváte více než 3 výrobky.
  • Úspora času pro zákazníka.
  • Úspora nákladů na provoz kamenné prodejny.

Hodí se mi e-shop, který mi Marketon udělá na míru?

  • Ano, pokud chcete prodávat více než 3 výrobky/služby.
  • Ano, pokud nemáte nebo nemůžete mít otevřenou kamennou prodejnu.
  • Ano, pokud se chcete pečovat o své pravidelné zákazníky, sledovat jejich chování, např. co nakupují, jak často, kdy atd., poskytovat jim kvalitní zákaznický servis, nabízet kupony nebo slevy.
  • Ano, pokud chcete posílit pozice svého obchodu v digitálním světě.
  • Ano, pokud chcete zaujmout své potenciální zákazníky pomocí cílených PPC reklam na Google, Sklik a Facebook, využít remarketing a nabízet zákazníkům právě to, co oni hledají.

Chci nezávaznou konzultaci

    Už odcházíte?

    Vyplňte formulář! Poradíme vám!