Co je vícestránkový web?

Vícestránkový web

Vícestránkový web znamená, že kromě hlavní vstupní stránky máte ještě několik dalších podstránek, které obsahují více informací o jednotlivých kategoriích, a vždy mají svůj konkrétní URL (např. marketon.agency/o-nas nebo marketon.agency/reference). Je to skvělý nástroj pro prezentaci vašich výrobků nebo služeb, pokud máte větší portfolio. Vícestránkový web pomůže vašim klientům snadno se zorientovat a najít přesně to co hledají aniž byste je zatěžovali informacemi, které nepotřebují. Přehledná struktura nejen smysluplně rozdělí obsah vašeho webu, ale také rychle přivede zákazníka k cíli.

Jaké jsou výhody vícestránkového webu?

  • Rychlá navigace zákazníků - najdou přesně to, co hledají.
  • Umožní realizovat komplexní PPC reklamy na různé URL a zacílit je na větší spektrum zákazníků.
  • Každá stránka nabízí další příležitostí k optimalizaci na nové klíčové fráze v SEO.
  • Máte možnost poskytnout mnohem více informací.
  • Umožňuje realizovat pokročilejší strategie SEO.
  • Více možností sdílení obsahu na sociálních sítích.
  • Můžete publikovat vlastní články nebo blog.
  • Zajímavou strukturou webu Můžete zadržet zákazníka na stránkách déle, a díky tomu budete více zapamatovatelné.

Hodí se mi vícestránkový web, který mi Marketon udělá na míru?

  • Ano, pokud chcete prezentovat široké portfolio produktů nebo služeb (více než 3).
  • Ano, pokud máte větší obsah a potřebujete sdílet více informací zákazníkům.
  • Ano, pokud chcete využít veškerý potenciál SEO a PPC reklam, využívat více klíčových slov a dotazů.
  • Ano, pokud chcete mít blog nebo publikovat články.
  • Ano, pokud chcete lépe vyhodnocovat návštěvnost webu (jak dlouho lidé na webu stráví času, chcete měřit míru odchodu, počet stránek, na kterých byli atd.).
  • Ano, pokud chcete sdílet konkrétní obsah na sociálních sítích.

Chci nezávaznou konzultaci